Новини
Звіт директора 2020
Короткий текст новини
Протокол №1
Загальних зборів загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№1 с. Пиків
від 27 серпня 2020р.
Присутні – 46 чоловік
Голова зборів – Гончарук С.І.
Секретар - Наконечна О.В.
Порядок денний:
«Звіт керівника школи про свою діяльність за 2019-2020н.р.»
Слухали:
Волосенка Петра Івановича - директора школи.
Шановні присутні, сьогодні у нас пройдуть загальні збори, на яких я прозвітую про свою роботу.
-На збори запрошувались члени батьківського комітету, представники громадського самоврядування.
-присутні : 46 чоловіки.
Які будуть пропозиції щодо початку роботи загальних зборів?
-Є пропозиція розпочати збори, прошу проголосувати.
-Хто за?
-Хто проти?
-Утримався?
-Приймається одноголосно.
-Для ведення зборів нам необхідно обрати голову та секретаря.
-Які будуть пропозиції?(обирається голова – Гончарук Світлану Іванівну, секретар-Наконечна Оксана Володимирівна).
Голова зборів. Гончарук С.І. Збори продовжуємо.
-На порядок денний виноситься одне питання «Звіт керівника про свою роботу».
-Отже , хто за такий порядок денний, прошу проголосувати.(Голосують)
-Слово для звіту надається директору школи,секретаря прошу вести протокол зборів.
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 С.Пиків Калинівської районної ради Вінницької області протягом 2019/2020 н.р. працювала над реалізацією національної програми «Освіта» інших державних програм і концепцій освітньої області, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,Державних стандартів, а також керівних законодавчих актів і інструктивно-методичних документів.
На початок навчального року в закладі
Ø І ступеня навчалося 23 учні у 4 класах;
Ø ІІ ступеня навчалося 38 учні у 5 класах;
Ø ІІІ ступеня навчалося 12 учнів у 2 класах.
Таким чином, у 11 класах навчалося 76 учнів, середня наповнюваність класів складала приблизно 8 учнів.
Із 1 вересня минулого року по 31 травня цього року із закладу вибуло 3 учні, прибуло – 1 учень
Першокласників зараховано 6 учнів, відвідували підготовку до школи 6 дітей.
Із випускників школи II ступеня вирішили продовжити навчання у школі 7 учнів.
Колективом школи вжито заходів щодо збереження контингенту учнів:
· контроль за відвідуванням занять;
· індивідуальна робота з учнями та батьками;
У школі протягом років діє система обліку відвідування учнями занять. Щоденно черговий учитель разом із черговим класом наприкінці першого уроку збирає дані про відсутніх учнів у школі, уточнює причини відсутності та заповнює шкільну книгу відсутності учнів на уроках.
Відповідно до діючих вимог у школі організована робота інклюзивного навчання учнів.(1 клас та 6 клас) У 2019/2020 навчальному році на інклюзії навчалося 2 учні цілий рік.(Струк Іван та Миколюк Анастасія) . Підбор педагогічних кадрів, складання та виконання планів роботи та розкладу занять визначено відповідними наказами. Окремої уваги вимагає робота класних керівників та практичного психолога з учнями та батьками, залучення таких дітей до шкільного життя.
5 учнів закінчили школу ІІІ ступеня в поточному році. 2 учнів ( 3 %) одержали за підсумками навчального року Похвальні листи за високі досягнення у навчанні. Якість знань учнів у 2019/2020 навчальному році складає _____ %.
Початкова школа(НУШ) забезпечує становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний, фізичний розвиток. Пріоритетом у початковій школі є розвиваючі функції.
Основна школа дає базову середню освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки дітей, готує до форм подальшого навчання.
Методична робота в ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 с.Пиків здійснювалася відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про інноваційну діяльність», Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Концепції Нової української школи.
Її організація ґрунтувалася на глибокому вивченні та аналізі результативності освітнього процесу, рівня професійної підготовки педагогічних кадрів, координувалася різними формами підвищення кваліфікації педагогів та їх фаховою атестацією.
Основними завданнями методичної роботи були:
1. Удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу шляхом:
v здійснення постійного моніторингу показників роботи педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;
v забезпечення комплексного підходу до вирішення завдань загальної середньої освіти та охорони здоров’я і життя дітей;
v забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 1-х класів до навчання та 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня, цілеспрямовано скоординувавши дії вчителів, їхній професіоналізм та досвід;
v максимального забезпечення учнів закладу необхідними підручниками і навчальними посібниками;
v оптимізації системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для навчання і розвитку обдарованих учнів, всебічного, гармонійного розвитку особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань;
v особистісно-зорієнтованого та компетентнісного підходів до навчання і виховання учнів;
v вивчення, узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду;
v оптимального використання прогресивних педагогічних технологій на основі активізації та інтенсифікації освітнього процесу, ефективності управлінської діяльності;
v здійснення методичного супроводу впровадження та реалізації оновлених програм початкової школи, нового Державного стандарту початкової освіти;
v здійснення методичного супроводу дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової освіти;
v здійснення підготовки педагогів до роботи в умовах Нової української школи.
2. Удосконалення системи національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді:
v утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
v визнання й забезпечення в реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства;
v розвиток критичного мислення, що забезпечує здатність усвідомлювати та відстоювати особисту позицію в тих чи інших питаннях, уміння знаходити нові ідеї;
v утвердження учнівського самоврядування як необхідної форми громадянського виховання; удосконалення системи позаурочної діяльності школярів;
v уміння визначати форми та способи своєї участі в житті суспільства, захищати і підтримувати закони та права людини, бути обізнаним у всьому.
3. Розвиток творчої активності педагогів: підвищення кваліфікаційного та професійного рівнів, компетентності, духовності та відповідальності педагогів за результати своєї праці, вироблення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів та ефективності їх роботи.
4. Формування інформаційно-освітнього середовища шляхом впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес, інформатизації системи освіти.
З метою підвищення професійної майстерності педагогів в школі діє чітко спланована система курсової перепідготовки.
Упродовж 2019-2020 навчального року підвищення кваліфікації педагогічних працівників школи здійснювалося відповідно до Закону України «Про освіту», Типового положення про атестацію педагогічних працівників та плану-графіку підвищення кваліфікації.
Відповідно до плану-графіку курсової перепідготовки підвищення кваліфікації у 2019-2020 навчальному році пройшли всі педагогічні працівники. З них 1 вчитель початкових класів, який навчатиме першокласників у 2020-2021 навчальному році, пройшла підвищення кваліфікації в очному та дистанційному форматі для роботи в умовах Нової української школи.
Упродовж 2019-2020 навчального року колективом школи було розпочато роботу над реалізацією науково-методичної проблемної теми «Створення умов для підготовки педагогів до роботи в Новій українській школі» та продовжено реалізацію шкільної науково-методичної проблеми «Створення педагогічних умов для виховання учня як самодостатнього громадянина - патріота України, готового до участі у процесах державотворення. Формування особистості для духовної реалізації засобами технологій творчого мислення».
В організації науково-методичної роботи вчителі результативно використовували нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчих груп, буклети учителів, науково-методичну та психолого-педагогічну літературу, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп’ютер, копіювальна техніка). У школі було організовано роботу 4 методичних об’єднань учителів, затверджено плани роботи, методичні проблеми, над якими працювали ШМО, визначено керівників із числа досвідчених педагогів. Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителів, удосконалення методики проведення уроків. Діяльність ШМО була сплановано на підставі річного плану роботи школи та перспективного плану розвитку над єдиною науково-методичною проблемою школи. Кожне з ШМО проводили по 4-5 засідань, робота яких будувалася за окремими планами. На запланованих засіданнях методичних об’єднань обговорювалися як організаційні питання (рекомендації МОН України щодо викладання і вивчення навчальних предметів, зміни у навчальних програмах, впровадження Державних стандартів, підготовка і проведення олімпіад, педагогічних тижнів, майстер-класів, проведення контрольних зрізів, затвердження завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання. Упродовж навчального року всіма ШМО проводилися педагогічні тижні. З метою загальної теоретичної підготовки педагогічного колективу до впровадження в практику методичної теми організовані були круглі столи з питань обґрунтування вибору проблеми, визначення її місця у системі важливих ідей і закономірностей методики викладання предметів. У 2020-2021 навчальному році було продовжено вирішення педагогічним колективом школи проблеми за такими напрямками:
- упровадження компетентнісного підходу в навчанні та вихованні учнів;
- інтерактивні методи навчання;
- розвиток потреби до самостійної пізнавальної діяльності учнів;
- технологія особистісно орієнтованого уроку;
- психологія особистісно орієнтованого навчання;
- організація та проведення групових форм навчання.
Одним із пріоритетних напрямків у системі освіти є актуальні проблеми навчання й виховання обдарованих дітей та молоді, адже надзвичайно важливо створити сприятливе освітнє середовище для всебічного розкриття та реалізації здібних та обдарованих учнів школи, яке базується на психології успіху дитини. Домінантами в нашому навчальному закладі є культ знань, успіху. Створено чітку структуру пошуку і розвитку обдарованих і здібних дітей, розроблено схему роботи з обдарованими учнями.
Дана робота неможлива без глибокого наукового, психологічного, педагогічного супроводу. Тому цілком природним є залучення кращих учителів навчального закладу до роботи з обдарованими та здібними учнями.
Сучасній школі необхідні професіонали, здатні працювати в умовах швидкого зростання обсягів інформації, готові опановувати й упроваджувати компетентнісний підхід у навчанні, інноваційні освітні технології, сприяти розвитку пізнавальних інтересів та творчих здібностей учнів.
Проблема розвитку професійної компетентності педагогів школи вирішується завдяки системі методичних заходів та стимулюванню особистісного розвитку кожного педагога.
Одним із важливих напрямків удосконалення педагогічної майстерності є атестація вчителів, яка здійснюється у відповідності з чинним законодавством, Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, змінами і доповненнями до нього. Головним завданням атестаційного періоду є комплексна оцінка рівня кваліфікації педагогічної майстерності, результатів педагогічної діяльності вчителів різних фахів.
Щороку перед початком навчального року опрацьовувалися плани заходів з організації та проведення атестації, коригувалися перспективні плани проходження атестації та курсової перепідготовки.
У 2019/2020 навчальному році атестувалося 3 учителів. За результатами атестації 1 учителю підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 2- підтверджено раніше присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії».
Педагоги школи також активно залучалися до роботи у районних методичних заходах: семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо, брали участь у вебінарах, тренінгах, онлайн-семінарах.
Протягом року були проведені педагогічні ради, на яких розглядались питання:
Підведення підсумків роботи ЗОШ за минулий рік та затвердження річного плану роботи школи на 2019/2020н.р.
Нова українська школа – простір освітніх можливостей.
Затвердження робочого навчального плану для 2-11 класів та навантаження вчителів на 2019/2020 н.р.
Про навчальні екскурсії та навчальну практику у 2019/2020н.р.
Про інклюзивну форму навчання учнів школи Про затвердження графіка роботи ГПД.
Про правила безпеки під час перебування учнів у школі.
Про призупинення навчально-виховного процесу в школі та робота школи в умовах карантину.
Про роботу школи на період карантину та організацію дистанційного навчання.
Про визначення претендентів на нагородження золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні», срібною медаллю «За досягнення у навчанні» у
Про вибір і замовлення підручників для учнів 3 та 7 класів на
Про звільнення від державної підсумкової атестації учня 9- класу у умовах пандемії
Про підсумки атестації.
Про випуск та переведення учнів 1-4, 5-8,10 класів.
Про випуск учнів 11 класів.
Протягом навчального року робота педагогічного колективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2020 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років.
7 учнів школи брали участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів, 2 учнів у ІІ етапі VІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, 3 учнів у ІІ етапі Міжнародного конкурсу української мови імені Петра Яцикаде учениця 10 класу виборола призове місце.
Починаючи з 12 березня2020 р. у школі було організоване дистанційне навчання.Всі завдання було розміщено на сайті школи та інших доступних для учнів онлай-сервісах. Всі учні були охоплені навчання.
У 2019/2020 н.р.штатними працівниками школа була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. Всі педагогів школи володіють комп'ютером.
Педагогічний колектив складає 16 чоловік. З них мають:
- педагогічне звання «учитель – методист» - 1 чоловік;
- педагогічне звання «старший учитель» - 1 чоловік.
Кваліфікаційну категорію "спеціаліст вищої категорії" мають - 4 учителя;
кваліфікаційну категорію "спеціаліст І категорії"- 7 учителів;
кваліфікаційну категорію "спеціаліст ІІ категорії" - 2 учителів;
кваліфікаційну категорію "спеціаліст" - 3 учителів
Із питань дотримання трудового законодавства педагогічними працівниками, виконання нормативних документів МОН України адміністрація закладу проводила виробничі наради, наради при директорові, співбесіди з окремими вчителями, що дало змогу працівникам школи дотримуватися всіх пунктів трудового розпорядку школи, виконання навчальних програм, створення належної робочої атмосфери, здорового психологічного мікроклімату.
Виховна робота в 2019/2020 н.р. школи базувалась на ціннісному ставленні до людей, себе, мистецтва, суспільства, праці, природи і була спрямована на створення умов для розвитку особистості як громадянина України, формування покоління, здатного навчатися впродовж життя, створення і розвиток цінностей громадянського суспільства, виховання національної культури, утвердження принципів загальнолюдської моралі, пізнавальних інтересів та творчої активності.
Головна мета виховної роботи – це виховання творчої особистості, наділеної естетичними смаками, інтелектуальною та етичною культурою, виховання громадянина своєї Батьківщини – України.
Безпечне і дружнє до дитини навчальне середовище є необхідною умовою успішного навчання, соціалізації і самореалізації дитини.
Упродовж н.р. в школі були проведені заходи, які сприяють формуванню основних національних і загальнолюдських цінностей: уміння і навички підтримки і збереження злагоди, здатність враховувати думку інших людей, моральні якості (чуйності, чесності, справедливості, правдивості, гідності, толерантності, співпереживання, щедрості, поваги до особистості).
Систематична робота проводиться щодо запобігання дитячого травматизму: викладається курс «Основи здоров'я» в 1-9 класах, проводяться виховні години з протипожежної, радіаційної безпеки; запобігання травматизму від ВНП та випадку утоплення; правил поводження з електроприладами; правил поводження в суспільних місцях, правил поводження з незнайомими людьми, правил поводження з вибухонебезпечними речовинами та предметами.
Належну увагу адміністрація школи і класні керівники приділяють превентивному вихованню учнів. З метою профілактики дитячої бездоглядності, правопорушень, протягом навчального року проводилися бесіди з учнями 5-11 класів та їх батьками на тему: «НІ-наркотикам!», «Профілактика алкоголізму і куріння», цікаво пройшли класні години на тему «Ідеал сучасної молоді - громадянина своєї держави» та конкурс малюнків «Я обираю здоровий спосіб життя».
Педагогічний колектив школи проводить певну роботу, спрямовану на виконання комплексної цільової програми боротьбі із злочинністю. Головними напрямками роботи є індивідуальна робота з дітьми, схильними до пропусків занять, правопорушень,
У школі проводився двотижневик безпеки дорожнього руху «Увага ! Діти на дорозі» (вересень), тиждень протипожежної безпеки (жовтень), тиждень «Зробимо життя безпечним» (жовтень), тиждень правових знань (листопад), присвячений Всесвітньому Дню прав людини, під час якого були проведені такі заходи: виховні години «Я-маленький громадянин України» ,виховні години «Немає прав без обов'язків», попередження правопорушень, круглий стіл «Вчинок, відповідальність, наслідки» 7-8 кл.).; щорічна акція «16 днів без насильства»
Адміністрація школи і класні керівники проводять індивідуальну роботу з учнями, контролюється відвідування учнями школи
Робота з батьками упродовж 2019/2020 н.р. була спрямована на створення єдиного колективу вчителів, батьків, учнів. Були проведені загальношкільні батьківські збори. На батьківських зборах розглядалися питання:
1.Виховання свідомого ставлення до свого здоров'я;
2.Робота з попередження дитячого травматизму
3.Виконання Законів України «Про загальну середню освіту»ст.35:
- вплив сім'ї на середовище дитини;
- підготовка до закінчення навчального року;
Певна увага приділена роботі з дітьми пільгового контингенту. Було проведено обстеження матеріально-побутових умов цих учнів, за необхідністю надано матеріальну допомогу, безкоштовне харчування.
Класні керівники докладають багато зусиль, щоб виховати справжніх громадян України, людей, спроможних увійти у нове життя, здатних не пливти за течією, а йти обраним шляхом.
Підсумувавши, слід зазначити, що всі вихованці школи протягом року були задіяні в навчально-виховному процесі, мали доручення, більшість була залучена до роботи гуртків, факультативів.
Рівень ефективності участі класів у виховних закладах був високий.
Педагогічний колектив школи проводить певну роботу, спрямовану на виконання комплексної цільової програми боротьби зі злочинністю.
Формування в дітях фізичного і морального здоров’я та залучення до занять фізичною культурою та спортом якомога більшої кількості дітей є одним із завдання виховної роботи школи. Задля його реалізації До Дня фізичної культури і спорту у школі був проведені Олімпійський урок та Олімпійський тиждень, під час якого проводились змагання «Веселі старти» серед учнів 1-4 класів, «Старти надій» - серед 5-8 класів. У жовтні пройшли спортивні змагання «Козацькі забави», присвячені Дню Покрови та Захисника України. Проведені спортивні змагання сприяли зміцненню здоров'я дітей, розвитку їхньої сили, швидкості, спритності, вихованню любові дітей до фізкультури та спорту, почуття дружби, взаємовиручки, колективізму.
Адміністрацією школи та класними керівниками здійснювався щоденний контроль за відвідуванням учнів, проводилися спільні профілактичні рейди зі Службою у справах дітей.У 2019/2020 навчального року у школі не було учнів, які не приступили до навчання.
Будівля школи прийнята в експлуатацію 1964 році. Адміністрація школи разом із колективом учителів та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтримує її у робочому стані. Система опалення,водопостачання та каналізації знаходиться у задовільному стані. Працівниками централізованої бухгалтерії відділу освіти планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.
Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізуються дерева, кущі, скошується трава на прилеглій території.
Поряд з великою проведеною роботою є питання, які ще мають бути вирішеними:
Потрібно провести перекриття другого приміщення школи,покращити зовнішній вигляд квітників біля школи, облаштувати місце відпочинку для учнів.
Покращити забезпечення оргтехнікою.
Протокол№1
засідання лічильної комісії загальних зборів
загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№1 с. Пиків
від 27 серпня 2020р.
присутні: 3 чол.
Гончарук С.І.
Кіндратюк П.П.
Орлюк Г.А.
Порядок денний
1. Про розподіл обов’язків.
Слухали:
Про розподіл обов’язків.
Постановили:
Головою лічильної комісії обрати Кіндратюка Петра Петровича,членами лічильної комісії обрати Гончарук Світлану Іванівну та Орлюк Ганну Іванівну.
Голова лічильної комісії:______________ Кіндратюк П.П.
Члени лічильної комісії: ______________ Орлюк Г.А.
______________ Гончарук С.І.
Протокол №2
засідання лічильної комісії загальних зборів
загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 с. Пиків
від 27 серпня 2020 р.
присутні :3 чол.
Порядок денний
1. Про наслідки таємного голосування за результатами звіту директора школи про його діяльність.
Слухали: голову лічильної комісії Кіндратюка Петра Петровича, який зачитав наслідки таємного голосування.
Було роздано 46 бюлетнів.
За наслідками таємного голосування роботу директора школи визнано:
Задовільно – 44
Незадовільно – 2
Вирішили:
Роботу директора школи оцінено на задовільно
Голова лічильної комісії: __________ Кіндратюк П.П.
Члени лічильної комісії: ___________ Орлюк Г.І.
___________ Гончарук С.І.
Виписка з протоколу №2
засідання лічильної комісії загальних зборів
загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 с. Пиків
від 27 серпня 2020 р.
Було роздано бюлетенів. За наслідками таємного голосування роботу директора школи визнано:
Задовільно - 44
Незадовільно - 2
Вирішили:
Роботу директора школи оцінено на задовільно.
Голова зборів : _____________ Гончарук С.І.
Секретар ___________ Наконечна О.В.
01.09.2020 | Aдмін