1 клас
Дата |
Тема уроку |
Завдання |
18.01 |
«ЯДС»:соціальна і здоров’язбережувальна галузь. Особисте здоров’я і безпека. Правила безпечної поведінки в довкіллі. «ЯДС»: громадянська та історична галузь. Пам’ятки природи і культури. Пам’ятки культури рідної місцевості. |
Назвати можливі небезпеки, що можуть очікувати людину в довкіллі. Назвати,яку просту першу допомогу можна надати потерпілому. Підготувати розповідь про свої уподобання. Скласти пам’ятку про дотримання правил поведінки в місцях пам’яті. |
18.01 |
Українська мова. Читання вголос коротких текстів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів(тематика тижня). Правила оформлення висловлювання на письмі. Письмо букв на позначення звуків. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком. |
Дослідження значення слів. Мандрівник,дощовик, їжа, карта,засоби гігієни,ліс турист, рюкзак,намет. |
18.01 |
Українська мова . Читання слів із вивченими буквами. Вправляння у вимові чистомовок,скоромовок,віршованих простих текстів. Велика/мала літера у власних/загальних назвах. Письмо букв на позначення звуків. Запис під диктовку слів з відомими літерами. |
Вивчити напам’ять чистомовку і скоромовку на вибір. Записати слова з відомими літерами. |
18.01 |
Математика. Лічба предметів навколишнього світу. Перевірка правильності лічби зручним для себе способом. Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів. Побудова відрізків заданої довжини. |
Побудувати відрізки довжиною 5 см,8см,10см.Позначити найдовший відрізок. |
18.01 |
Фізична культура. Виконання базових рухів,характерних для різних видів спорту. Рухливі ігри. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор. |
Виконувати щоденно вправи ранкової гімнастики. Дотримуватись правил безпечної поведінки під час ігор. |
19.01 |
ЯДС. Математична галузь. Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби об’єктів. Створення макетів реальних та уявних об’єктів. Виявлення математичного завдання в тексті. Знаходження необхідних даних для виконання завдання. |
|
19.01 |
Українська мова . Монологічне висловлювання. Дослідження значення слів. Письмо складів,слів, речень з вивченими буквами. Запис елементарних повідомлень за допомогою умовних позначок для слів-назв предметів, дій,ознак. |
Дослідження значення слів. Подорож,море,гори,хмиз,привал,вершина,аптечка, мотузка, природа,компас, транспорт. Запис елементарних повідомлень. |
19.01 |
Українська мова. Монологічне висловлювання. Читання вголос та виразно коротких текстів. Письмо букв на позначення звуків. Письмо коротких речень з вивченими буквами. Велика буква на початку речення. Розділові знаки в кінці речення. |
Записати речення з вивченими буквами. Усно скласти розповідне,питальне, спонукальне речення та назвати розділові знаки в кінці таких речень. |
20.01 |
ЯДС. Технологічна галузь. Виконання практичної роботи. Планування послідовності технологічних операцій. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності. |
Переглянути відео https://youtu.be/JLV8_RZ-WEA Виготовити тваринку на вибір в техніці оригамі. |
20.01 |
Українська мова . Робота з дитячою книжкою. Науково- популярна література. Тематика науково-популярних текстів. Довідкова література:словники,довідники,дитячі енциклопедії. |
Дослідити значення слів:словник,довідник,дитяча енциклопедія. |
20.01 |
Українська мова . Письмо коротких речень з вивченими буквами. Розділові знаки в кінці речення. Запис елементарних повідомлень. |
Повторити розділові знаки ,які ставляться в кінці речення. |
20.01 |
Математика. Лічба в прямому і зворотному порядку. Арифметичні дії з числами під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Календар та його використання. |
Скласти за допомогою календаря плани на тиждень. |
20.01 |
Фізична культура. Виконання базових рухів,характерних для різних видів спорту. Рухливі ігри. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор. |
Виконувати щоденно вправи ранкової гімнастики. Дотримуватись правил безпечної поведінки під час ігор. |
21.01 |
ЯДС. Природнича галузь. Географічні об’єкти та пам’ятки культури рідного краю. Географічна карта України. Вплив людини на довкілля. Охорона природи. |
Підготувати розповідь про негативні наслідки викидання сміття у лісах,парках,забруднення водойм. |
21.01 |
ЯДС. Природнича галузь. Властивості льоду. Прості спостереження за інструкцією. |
Провести спостереження,як вода перетворюється на лід,як тане лід. |
21.01 |
Мистецтво. Малювання графічними матеріалами. Презентація власної творчості. |
Намалювати сніговика. |
21.01 |
Мистецтво. Вокальні вправи. Виконання дитячих пісень у відповідному настрої,характері, темпі. Правила співу. Музичний супровід співу. Придумування і створення образів різними засобами художньої виразності. Створення простої композиції. |
Це чому? сл. Є.Левченко, муз. А.Олєйнікової. Прослухати і вивчити. |
22.01 |
ЯДС. Мовно-літературна галузь. Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень. |
Розповісти про свою улюблену сюжетно-рольову гру. |
22.01 |
Математика. Лічба об’єктів навколишнього світу. Порівняння числа і числового виразу. Розміщення об’єктів на площині та у просторі. Напрямки руху об’єктів. Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів. |
Записати в зошит цифрами скільки предметів є в кімнаті. Порівняти чого і на скільки більше. |
22.01 |
ЯДС. Мовно-літературна галузь. Прості медіа тексти. Ключові слова у висловлюванні. Перепитування як уточнення інформації. Запис елементарних повідомлень. |
Зробити власний знімок своєї сім’ї за улюбленим заняттям. Дати назву. Підготувати розповідь про себе і свою сім’ю. |
22.01 |
Фізична культура. Виконання базових рухів,характерних для різних видів спорту. Рухливі ігри. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор. |
Виконувати щоденно вправи ранкової гімнастики. Дотримуватись правил безпечної поведінки під час ігор. |